LunaescenceLunaescence
 
Member Profile: BlueDrawingCrayon
Name: BlueDrawingCrayon
Alias: Blue-Chan/Crayon-chan
Status: Member
 
 
Join Date: 04/07/11
Last Logged In: 11/27/12
Skin: Pink
 
 
Contact: Yahoo IM amenchitodou@yahoo.com
Links:
♥~Squeeeee!~ Hello fellow profile stocker ♥

Ahahahaha~ sorry for the randomness XD

Konich\'wa! Blue-chan here~

Anyway, since your eyes are currently glued to the computer, and reading what this profile contains,

I\'ll give you a bit of information on somethings to consider when dealing with a person like me C:

(seriously)

Ok, intro\'s, intro\'s BLAH BLAH BLAH.

You already my name and you already know some other info on me considering it should be showing on some other parts of this profile

. Considering thats what you \"regurlarly\" find on sites like this.

(and no that is NOT an insult)

Moving on, >.> since I hate revealing my REAL name. I\'ll go to some stuff you\'d be expecting when I publish.

(and a few warnings XD)






Ok, here we go!~

*cue drum role*

\"WELCOME! ONE AND ALL! MALE, FEMALE AND BOTH, I WELCOME YOU TO THE\":

\"Teatro Della Ossessioni\" [1]

\"I\'AM YOUR HOST BLUE-CHAN!\"

*cue load applause LOL*

\"THANK YOU, THANK YOU,GRAZIE!\"[2]

\"TONIGHT,WE SHALL ALL WITNESS A VERY SPECIAL INTRO OF NONE OTHER THAN MYSELF AND MY INTRO OF\":

\"Anima Ossissioni\" [3]

*cue applause again*

*bows*

\"ENJOY THIS LOVELY INTRO OF THINGS YOU NEED TO KNOW BEFORE READING, RINGRAZIO IL MIO PUBBLICO BELLA!\"[4]

*cue screen appearing and intro starting*

*cue me disappearing in front of your google eyes >:D*

BEWARE:

THIS FILM IS NOT ADVISED FOR CHILDREN 3 YEARS AND BELLOW. PG IS ADVISED

♥Anime Fandom♥

Ola, mi pubblico bella! Tis the time to show thee my fandom of the greatest thing created in the world~

Anime

Weird isn\'t it reader-dunno? Of how you get obsessed so easily with it . You cant let go once you get pulled down into the hole of anime otakuness. LOL anyway let me show you around my hall of otakuness ^^

~First off, we have our top ten anime for THIS YEAR. I change from year to year. Adding more anime\'s as the time goes by (oh yeah, I\'m spanky LOL)

1. KHR [LOL, its amazing how this stayed on the 1st for 4 years ^^]

2. DGM [This one came last year *squeels over allen*]

3, Vocaloid [I know it isn\'t an anime but if it was it would surely kick butt ouo YOU AGREE DONT YOU? and by you I mean all the vocaloid fans reading this *tackles len* ^U^ KAWAI DESU!!!]

4. Naruto Shippuden [o.o weird no?]

5. Angel Beats [ NAOI-KUN! ^u^]

6. HxH [wohoo! bring on the aura! XD just kidding. THERE MORE TO HxH THAN JUST THE MAGICAL AURA STUFF *winks* ]

7. Code Geass [I managed to actually like this anime (=w=) its amazing you know]

8. FMA Brotherhood [Seriously, I love this version MORE than the other (_ _)||||| nuff said]

9. Yu-Gi-Oh GX [I can just imagine those o.o faces lookin\' at the screen right know XD]

10. POT [ -.- dont know where this came from]



Ok, you pretty much got that in your head right?

GOOD,CAUSE IF YOU DONT LEN-KUN WILL ROLL YA WITH THE RODA ROLLER

just kidding, LEN IS TOO ANGELIC TO DO THAT ^^

._. or is he?

(for all those who dont the other side of him, go watch his \"spice\" video >////:D]


Moving on. . .

♥Otakuness come\'s in♥

Wohoo! yeah! I SAY IM PROUD TO BE AN OTAKU AND I DONT DENY IT.

*cough*sorry about that*cough*

Ok, the otaku aura is tensing, so tis time to show thee my otaku score board.

Dan dan dan

~Otaku score board for ANIME CRUSHES~

TOP TEN

Yeah, yeah rub it in my face. >///

1. LEN-KUN OF COURSE ^U^

2. *cough* kaito *cough*

3. Dame Tsuna [I LOVE THIS GUY\'S SPLIT PERSONALITIES, 1 INNOCENT AND 1 SEXY. HOW PERFECT CAN THIS BOY BE. ^^But of course, no one is perfect like len-kun *huggles len]

4. smexy smexy Giotto

5. shakespeer basil [lol my cousin calls him spice boy,but I consider len as my spice boy ^^ dont you agree with me len fans who are staring at the screen right now?]

6. OMG! NAOI-KUN! *tackles*

7. squeee! ALLEN-KUN!

8. *ehem* *ehem* Kanda *ehem* *ehem*

9. damn you lavi damn you XD, joks

10. Oi! dont hurt my Mikuo! ^u^

Happy? CAUSE LEN IS THREATNING YOU ABOUT A RODA ROLLER WAR AGAIN ^^

XD Why do you even bother?

Ok, len-kun you can calm down

*tackels*

got ya!!!!

~Otaku score board for: STORY GENRE~

TOP TEN

Random thing that pooped into my head. Yes, pooped into my head XD. This are the genre\'s that I normally use for my fanfic\'s. AND YES, I\'AM VERY RANDOM OF MY GENRE\'S SO SHUSH.

1. Crackfic, humor [I just can resist man XD]

2. Romance [Basically still working on ._. not that good but still trying to advance my skill]

3. Angst [Oh yeah! bring on the angst! XD]

4. Death [Like angst but more serious, just the way I like it >:D]

5. Fluff [its lemons turned into cotton balls XD]

6. OOC [VERY GOOD AT OOCNESS, YES MOSTLY]

7. Result of high sugar intake [Damn I love this genre, speaks me so well XD]

8. Violence[Oh my gawd, did I just include this O0O]

9. Reader Insert [Yeah, weird. I usually do my fanfics with my OC\'S but I sometimes use reader insert, If I\'am not pissed ^^ no pain no game]

10. Alternative Universe [One word: LOL]

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL XDDDDDDDDDDDD

*cough* moving on. . .*cough*

~Otaku scoreboard for: STORY GENRE\'S~


This one is about my fave\'s on what Im reading. GET THAT IN YOUR HEAD KK?

TOP FIVE (not everything relies on 10\'s darling /shot xD)

1. Fluff [I love cotton balls ^///^]

2. Romance [Kanto wa,-ai o rejisuto >///> [5]

3. Humor [I love a good laugh, ESPECIALLY WHEN IT INCLUDES LEN-KUN ^^]

4. Angst [Lovin the angst, Lovin the pain, Lovin the grief of the characters over yourself XD]

5. OOC [Could not remove. . . CANNOT RESIST. . . SMEXINESS!!!]



Huraaa! were done with otaku fandom! ^^ now mi pubblico bella, let us move on to the 3rd cattegory

♥My OC\'S♥

oK, this one is going to be REALLLLLLLYYYYY short. Yes, cause I know your like \'God, make her finish already\' So I\'ll make it brief. Cause Len-kun wants me over for video games LOL XD

1. Nigella [Its a time of spice, go google it xD]

My most loved oc, she\'s practically in every fic I make ^^ I say I like her alot. NO THIS NOT YURI.

Personality: depends on the situation

2. Nikolete

Next to Nigella, she\'s the same with her. Although I only use her at times I want death and angst included.

Personality: Cold and Emo-ish

3. Yoake [Means Dawn]

She\'s my very own vocaloid ^^

Personality: Easy going

4. Cymri

She\'s something you would always love to hang around

Personality: Out going and cheerful

5. Kiirona

My last OC

Personality: Mystic and lonesome

Ok, moving on, I have like 40 minutes till Len gets his roda roller ready ._.


♥Last Remarks/WARNINGS XD ♥

I just wanna inform you about my writing partner:

Aiden

He\'s my cousin, he\'s actually very good, and he helps me SOMETIMES.

But he\'s really random, so if you see something REALLY weird (cause Im already weird XD) in some of my fics, then blame him.

Also I would like to tell you about those spanish and japanese words I used:

[1] Theatre of Obsessions

[2] Thank you

[3] Anime Obsessions

[4] Thank you my lovely audience!

[5] Cant resist the love

Thats all folks! hope to you injured this REALLY long profile.

SERIOUSLY. I HAD LIKE 3 HOURS WASTED HERE.

*bows*

\"Mi auguro di vedervi ancora il mio pubblico bella
Listen\"

Go google this one this time

*waves*

(~^U^)~ Sayōnara!
 




Page Footer
This website is solely for non-profit entertainment purposes only. No profits are being made from this website whatsoever. All fan fiction represented in this archive are © their respective owners and/or authors. All original works are © their respective authors. No reproduction of the written works in this archive is permitted without prior consent of their respective authors. All Rights Reserved. Icons used on this site are from famfamfam.com. Protected by Spam Poison Bleach, Ichigo are © Studio Pierrot, TV Tokyo, Dentsu, and Tite Kubo.